infolinia oraz zamówienia telefoniczne tel. 796-790-555 w godzinach: 9:30 - 19:00

Reklamacje

Przed złożeniem reklamacji prosimy o dokładne zapoznanie się z warunkami znajdującymi się na karcie gwarancyjnej produktu.

Prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. w każdym przypadku zalecamy rozważenie  reklamacji z tytułu gwarancji producenta, jest to najszybszy i najlepszy sposób zaspokojenia roszczeń z tytułu wad towarów a wielu producentów, z którymi współpracujemy oferuje wygodny system gwarancyjny DOOR TO DOOR . Sprzedawane przez nas towary to zazwyczaj specjalistyczne produkty posiadające gwarancje producenta, których naprawa poza serwisem producenta powoduje utratę gwarancji. Warunki gwarancji są przedstawione w druku gwarancyjnym, który dostarczamy wraz z towarem.

  2. Jeżeli kupujący decyduje się na złożenie reklamacji  przedmiotu zakupionego w sprzedaży na odległość u nas jako sprzedawcy ( z tytułu rękojmi) - po wstępnym kontakcie mailowym, potwierdzeniu otrzymania zgłoszenia i zdjęć rozpatrzymy reklamacje na podstawie zgłoszenia lub poprosimy o  przesłanie do nas produktu.

  3. zgłoszenie  należy przesłać  na adres: info@dzidziusiowakraina.pl  lub  pisemnie na adres: Sklep Dzidziusiowa Kraina, ul. Świerszcza 62, 02-401 Warszawa. Zgłoszenie powinno  zawierać : krótki opis problemu, skan lub zdjęcie paragonu , skan lub zdjęcie karty gwarancyjnej produktu, zdjęcia uszkodzeń ( o ile możliwe jest przedstawienie problemu na zdjęciu). Po wstępnej analizie przedstawimy dalszy sposób postępowania, W zależności od problemu poprosimy o wysłanie przedmiotu do nas lub do serwisu producenta, podamy instrukcję zapakowania i ewentualny tryb przekazania przesyłki do zleconego przez nas odbioru kurierskiego.

  4. Jeżeli charakter przedmiotu uniemożliwia dostarczenie go do miejsca rozpatrzenia reklamacji za pomocą zwykłej przesyłki pocztowej Klient zobowiązany jest do uprzedniego ustalenia ze Sklepem sposobu dostarczenia towaru celem rozpatrzenia reklamacji.

  5. Jeżeli bez uprzedniego ustalenia z nami wyślesz paczkę  zawierającą reklamowany Towar, a koszt przesyłki przewyższy koszt zwykłej przesyłki pocztowej lub w przypadku przesyłek, których ze względu na charakter towaru nie można nadać zwykłą przesyłką pocztową - koszt nadania przesyłki kurierskiej będzie  wyższy niż koszt według stawek zgodnych z naszą umową z firma kurierską  , to otrzymasz od nas zwrot kosztu przesyłki w takiej wysokości jaka nasz Sklep poniósłby gdyby realizował przesyłkę we własnym zakresie lub w wysokości opłaty za zwykłą przesyłkę pocztowa - jeśli przedmiot można było wysłać takim trybem.

  6. Przyjmujemy do rozpatrzenia wyłącznie zgłoszenia kompletne, zawierające opis usterek, dane kontaktowe zgłaszającego, nr konta do zwrotu wpłaty - jeśli zwrot jest możliwy a jeśli po wstępnym zgłoszeniu poprosiliśmy o dostarczenie produktu lub jego części - zawierające produkt ( produkt musi być czysty).  Nie ponosimy kosztów rozpatrywania i przesyłania nieuzasadnionych zgłoszeń reklamacyjnych, a za przedmioty nieodebrane w terminie pobieramy opłaty za przechowywanie.

  7. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego. Termin rozpatrzenia reklamacji biegnie od momentu otrzymania kompletnego zgłoszenia ( wszelkich wymaganych informacji oraz przedmiotu - jeśli poprosimy o jego dostarczenie).

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl